0-1 F. Uzum (51')

0-2 A. Traore (83')

Galatasaray, Türkiye Kupası çeyrek finalinde RAMS Park’ta Gençlerbirliği’ne 0-2 mağlup oldu.

Hafta sonu ligde Galatasaray’a 2-1 mağlup olan Gençlerbirliği, Türkiye Kupası’nda Galatasaray’dan rövanş aldı. Konuk ekip, ikinci yarının başlarında Fıratcan Üzüm’ün 51. dakikada attığı golle 0-1 öne geçti. Galatasaray, sakatlığı nedeniyle forma giyemeyen yıldız forveti Viktor Özimhen’i 78. dakikada oyuna alarak karşılık vermeye çalıştı, ancak Gençlerbirliği’nin savunmasını aşamadı. Bunun yerine, kaleci Günay Güvenç’in hatası sonucu Adama Traoré 83. dakikada skoru 2-0’a getirdi. Bu durum Galatasaray’ın maça geri dönmesini zorlaştırdı. Maç 0-2’lik skorla sona erdi.

Galatasaray, dün Konyaspor’a yenilerek Türkiye Kupası’ndan elenen Fenerbahçe’nin izinden gidiyor. Bu hafta sonu Galatasaray ve Fenerbahçe, lig maçında RAMS Park’ta karşı karşıya gelecek. 

Öne çıkanlar